duminică, 14 octombrie 2012

The Land Down Under - Cangur-burger

   In weekendul asta a fost liniste. Vremea a fost destul de urata, a plouat, asa ca am stat mai mult pe langa casa. Sambata am lucrat ceva, m-am mai jucat pe calculator, m-am mai dat pe net... program de weekend in-door.
   Azi dimineata insa Stefan zicea sa mergem la un targ in Joondalup, dar nu stia exact daca se tine sau nu. Am mers doar eu cu Simona cu el cu masina pana in Joondalup. Targul nu l-am gasit, dar l-am rugat pe Stefan sa ne duca la un magazin de electronice sa imi pot cumpara o imprimanta, ca am mare nevoie de ea pentru munca pe care o fac. Asa ca am fost la Lakeside Mall, in Joondalup, un mall imens si foarte frumos, similar in idee cu Baneasa Shopping City. Acolo am gasit la JB Hi Fi o imprimanta Canon multifunctionala care costa 45$ dar era la reducere cu 15% (aveau o oferta pentru produsele Canon) si am dat doar 38.25$. Ne-am mai plimbat un pic si prin K-mart si am plecat spre casa. Am condus eu la intoarcere... trebuie sa spun ca inca nu m-am obisnuit cu mersul pe banda cealalta. Daca pe strada urmaresti traficul si te orientezi mai usor, prin parcarile mall-urilor am mereu tendinta sa merg pe banda care nu trebuie. De asemenea, nu-s obisnuit sa intorc capul mereu sa verific unghiul mort, mai ales cand ma pot asigura bine in oglinzi, dar aici e obligatoriu sa intorci capul. Mai am de tras.
   Dupa pranz, fetele au vrut sa mearga la un magazin de haine unde erau reduceri de 50%. Le-a dus Rares cu masina si s-a intors inapoi. Stand noi baietii acasa la un pahar de vorba, Rares a venit cu ideea sa facem un gratar. Gratar aveau ei, pe carbuni, dar nu aveam nici carbuni si nici ce sa punem pe gratar. Asa ca am tras o fuga pe la Mirrabooka la Woolworths si ne-am aprovizionat, apoi am venit acasa si cat timp Rares s-a dus sa le ia pe fete de la shopping noi am aprins gratarul. Gasisem in Mirrabooka si carne de cangur, de fapt, burgeri facuti din carne de cangur (85% carne + orez si niste E-uri), 5$/4 bucati. Mie unu mi-a placut, are un gust similar cu vita. Mi-am indeplinit deci visul cu cangur-burgerul la care visam de cand m-am apucat de toata emigrarea asta. Am mancat tare bine, nu se compara gratarul facut la carbuni cu cel facut pe plita langa plaja... are alt gust carnea. Dupa masa ne-am asezat cu totii la un film, am vazut Coming to America cu Eddie Murphy... comedie. Mai vechi, dar foarte haios filmul, chiar merita vazut. Si cam asta a fost weekendul... urmeaza o noua saptamana de munca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu