miercuri, 10 octombrie 2012

The Land Down Under - Phones

   Azi am avut o zi mai plina, am plecat in CBD (Central Business District - centrul orasului adica pentru cei care nu stiu) in principal pentru a incerca sa ne facem abonamente la telefonia mobila, principiul fiind ca ne expira in doua zile creditul luat de pe cartelele pe care le-am cumparat cand am ajuns aici si nu o sa putem sa mai sunam. De acasa ne hotarasem sa ne facem abonamente impreuna cu telefoane mobile, eu voiam un Samsung Galaxy SIII  deoarece are un ecran foarte mare si o sa il folosesc mult atat acum dar mai ales cand o sa am si masina pe post de GPS, si un ecran generos te ajuta aici, iar Simona voia un Iphone 5 pentru ca e mai micut un pic si foarte frumos. Oscilam inca la retele, nu stiam daca sa ne facem la Optus sau Virgin Mobile...
   Odata ajunsi in centru, a inceput cautarea dupa Iphone, ideea fiind sa facem momentan doar un singur abonament si sa mai mergem asa pana cand incasam ceva bani. Plimbandu-ne pe Hay Street am dat peste un Apple Store unde erau multe Iphoane d-astea de care cautam noi la prezentare, dar la intrare era pus un anunt mare cum ca nu mai au pe stoc nimic asa ca nu poti sa cumperi de la ei Iphone 5. Mergand mai departe am dat de magazinele Optus si Virgin Mobile chiar vizavi unul de altul. Am intrat mai intai la Optus - nu aveau Iphone deloc, am mers apoi la Virgin, aceeasi poveste. Virgin insa nu avea nici Samsungul. Asa ca inapoi la Optus unde am vorbit cu vanzatorul si i-am explicat ce voiam - un abonament cu un Samsung Galaxy S3 - si daca are modelul compatibil 4G, cu atat mai bine. Din fericire avea, asa ca ne-am pus pe treaba. De data asta, cand a venit vremea inevitabilului credit check - am zis ca-s Sole Trader (adica un fel de PFA) si fiind deci patron de firma nu au mai fost probleme si dupa o asteptare de jumatate de ora ca sa dea si sistemul drumu la verificare, am semnat contractul si am primit si telefonul. Foarte frumos telefonul, un ecran urias, extrem de subtire si foarte usor. Cam mare de tinut in mana, dar asta este, o sa ma obisnuiesc rapid, sunt sigur. Mihaela oscila intre Samsung si HTC, dar pana la urma s-a oprit la Samsung si si-a facut si ea un abonament similar cu al meu - tot pe considerentul ca este 4G in timp ce HTC-ul nu era si ca noi folosim foarte mult functia de internet atat pentru chestiile de zi cu zi - mai ales ca GPS - cat si pentru a suna in Romania folosind internetul prin diferite programe de tip VoIP - Nonoh in principal sau Tango, iar o viteza crescuta a internetului prin reteaua 4G inseamna o convorbire telefonica mai clara si cu o intarizere cat mai mica.
    Dupa abonamente am dat o fuga prin Harbour Town - un fel de mall plin cu outleturi. Simona voia niste adidasi sau tenesi - si-a gasit unii frumosi la Adidas. Am mai dat o tura pe la Nike si Converse si am luat-o spre casa ca ne plimbasem foarte mult si ne dureau picioarele la greu. Deoarece Harbour Town e un pic mai departe de Wellington Bus Station de unde trebuia noi sa luam autobuzul 386 catre casa, ne-am urcat intr-un autobuz CAT. In Perth sunt trei trasee de autobuze turistice, pe numele lor Red CAT, Yellow CAT si Blue CAT. Toate trei trec pe la Wellington Bus Station unde voiam noi sa ajungem si sunt perfect gratuite. De asemenea, toate autobuzele care se plimba prin centru sunt gratuite, atata timp cat nu iesi din zona 1 - adica zona centrala. La autobuzele normale exista sistemul Tag On/Tag Off, adica dai cu cartela magnetica la validare si la urcare si la coborare si te taxeaza atat cat mergi. Daca urci si cobori tot in zona 1, nu platesti nimic, dar daca urci in zona 1 si cobori in zona 2, o sa platesti. CAT-urile nu au sistem Tag On/Tag Off deoarece sunt gratuite asa ca nu te cauta de bilet.
    La intoarcerea acasa am avut o surpriza placuta, in posta am gasit primul cec pentru lucrarile predate... au venit deci primii bani castigati de mine in Australia... sa traiasca ca-s tare bine primiti si de ce nu, imi urez la mai multe astfel de cecuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu