sâmbătă, 22 septembrie 2012

The Land Down Under - It's quiet

   A venit weekendul. Pentru noi, e un mare avantaj ca in weekend Stefan este acasa si putem sa mergem cu el cu masina la shopping. Azi am fost in Mirrabooka si ne-am mai luat una - alta, in principiu mancare. In spate la Shopping Centre-ul din Mirrabooka este un magazin, o bacanie de fapt, detinut de niste sarbi, unde gasesti foarte multe produse europene din carne - tot felul de carnati, sunca si mezeluri care se apropie destul de mult de ce e prin Romania. Sunt chiar si carnati cabanosi de exemplu. Noi am luat niste coaste afumate (australienii nu prea le au cu chestiile afumate, asa ca prin Woolworths sau Coles e cam lipsa) pentru ca fetele sa faca o varza cu coaste afumate - o delicatesa. Am mai luat o bucata de sunca - de fapt slana cred ca e cuvantul mai potrivit. Apoi am fost la un magazin grecesc de unde am luat niste masline si ceva branza care seamana a telemea si acasa am mancat slana cu ceapa si branza... rustic romanesc, ca nu mai puteam de pofta. Ciorba radauteana de ieri a facut furori in vecini, asa ca azi au facut si ei, i-a ajutat Simona, ca aveau musafiri si voiau sa ii puna la masa. Spre seara ne-am strans prin casa, au venit si vecinii pe la noi, o berica, un vinisor, am mai ras, ne-am mai distrat... viata buna cum s-ar zice. Scurta postarea de azi, ca-s cam vesel si e aproape ora 1 noaptea asa ca ma bag la somn. Maine vrem sa mergem in King's Park si o sa povestesc mai mult atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu